تحالف U A E
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تحالف U A E

لكل اعضاء التحالف

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟

فارس غزة
freedom fighter
lamset_defa
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lamset_defa
مشرف عام
مشرف عام
lamset_defa

المساهمات : 34

الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأحد يوليو 26, 2009 9:00 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....

Exclamation Exclamation ياشباب انظروا الى مرتبة التحالف مش بتتضايقوا لما تلاقوا معظم التحالفات بتتطور وتزيد فى النقط وكل شى واحنا على هذه المرتبة بقاله اكتر من شهر ومعظم القادة ..... كل يوم يتكلموا ويغرقونا رسايل عشان كل الناس تتطور وصراحه مفيش حد وصلل للجايزة غير اختنا ملكة هيا الوحيده اللى علت فى المهللة المحددة

شباب والله حرام ........ كل واحد المفروض يطور من نفسه علشان كلنا نعلى سوا ونتحد اكتر والكل يعملنا الف حساب احنا فى المرتبة 21 بقالنا شهر ونصف ويمكن زيادة

الى مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتى اصدقائى الى متى ؟؟؟؟ Question Question Question

وبعدين يااخوانى ياقادة التحالف واخواننا الكرام احنا بنحاول نخلى الناس تعلى وتزيد فى النقط علشان كلنا نتطور بسرعه ليه كل واحد فينا يبقى عارف حد يدخله معانا وهوا نقطه قليلة دا فيه ناس جديدة دخلت التحالف وهيا نقاطها 20 الف نقطة ليه كدا ودا مش اعتراض ولكن نقاش علشام خاطر مصلحة التحالف ياشباب لازم ناخد خطوة كل الناس اللى نقاطها صغيرة دى اخوانا مفيش اى اعتراض ولكن يجب اننا نضم ناس نقاطها كبيرة هتعلينا كلنا سوا والكل هيعملنا حساب دلوقتى ممكن تلاقوا ناس فى التحالفات منرتبتهم فوق ال100 وبيهجموا علينا ليه متفهمش علشان كل واحد معتمد على غيره مينفعش ياشباب ع8 الاقل خد احتياطاتك جايز محدش من التحالف اونلاين فى الوقت اللى الهجوم عليك فيه ع الاقل يبقى فيه منشات بحرية عندك ودجفاعات قوية

لازم ياجماعه ناخد خطوة تجاه .......... الناس اللى دخلت والناس اللى نقاطها مازالت كما هى ارجو الرد والاهتمام بالموضوع ياشباب ......

شكرا لكم اخوك عماد مجاهد ومعذرة عن الاطالة

محب التحالف ..
freedom fighter
مشرف عام
مشرف عام
freedom fighter

المساهمات : 134

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأحد يوليو 26, 2009 9:22 am

اشكرك يا اخي موضوع و الله روعة

بس لا اعرف مادا اقول و لكن اقترح ان نعطيهم

فرصة ........

متلا اسبوعين حتي يصلو الي المستوي المطلوب و بالناكيد

بمساندتهم و سد احتياجاتهم حتي دلك الوقت ......انا قلت

رايئ بس المهم هو قرار القادة
lamset_defa
مشرف عام
مشرف عام
lamset_defa

المساهمات : 34

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأحد يوليو 26, 2009 9:27 am

انا معاك حقه علينا انهم ياخدوا وقت بس ليه بقى نضيف ناس تانيه ماهو بكدا مش هنخلص طيب ياجماعه مانضيف ناس نقاطها كبيرة
freedom fighter
مشرف عام
مشرف عام
freedom fighter

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأحد يوليو 26, 2009 4:08 pm

يا اخي و الله انا كلما وجدت لاعبا قويا دو نقاط عالية و

الله ادعوه للانضمام .......و الله
فارس غزة
المدير العام
المدير العام
فارس غزة

المساهمات : 99

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأحد يوليو 26, 2009 10:51 pm

المشكلة انهم يسجلوا اقل من 60 الف نقطة عندنا

اللي يسجل يجب انهم يقوموا بفحص نقاطه اولا هل هي 60 الف اماقل

لو كان 59 الف لا يقبلوه هذا هو الحل

لاني دخلت التحالف من 27 الف نقطة وبعد شهر الان انا 90 الف
https://ikariamuae.yoo7.com
رمز شعرن مستقيم
جندي التحالف
جندي التحالف
رمز شعرن مستقيم

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأحد يوليو 26, 2009 11:20 pm

اشكر لمست دفا على هاذا الموضوع وجميع من رد عليه

نحن نقبل اعضاء نقاطهم قليله بسبب عدم ايجاد اعضاء نقاطهم عاليه واضافه الى ان الحلف محتاج الى لاعبين لرفع ترتيب التحالف فنحن بنضيف اعضاء نقاطهم قليله ومتى ماحصلنا اعضاء نقاطهم عاليه بنطرد واحد من الي مايرفع نقاطه بشكل مستمر وان شالله مع الوقت تتحسن الاوضاع بس انا عن نفسي الي يهمني اكثر من الترتيب هو قوه الاعضاء في الهجوم والدفاع عن انفسهم

هناك الكثير من الطرق لرفع النقاط ولكن
افضل الطرق لرفع النقاط مع التطوير هي بتطوير البلديه مع زياده عدد العلماء انا مستوى الاكادميه عندي في كل المستعمرات لاتقل عن 15 وارجو من الكل عدم اهمال هاذه الاشياء وحاولوا دائما بناء اقضل الوحدات الحربيه وبالتوفيق للجميع
alpha-fighter
مشرف عام
مشرف عام
alpha-fighter

المساهمات : 153

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 3:16 am

كل الحق لك اخي
freedom fighter
مشرف عام
مشرف عام
freedom fighter

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 6:30 am

عنده حق ....و كما قلت ...لنعطيهم فرص
alpha-fighter
مشرف عام
مشرف عام
alpha-fighter

المساهمات : 153

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالأربعاء يوليو 29, 2009 2:05 pm

freedom fighter كتب:
عنده حق ....و كما قلت ...لنعطيهم فرص
الريان
جندي التحالف
جندي التحالف

المساهمات : 21

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالخميس يوليو 30, 2009 12:33 pm

صج شباب عووهم فرصه Laughing
الريان
جندي التحالف
جندي التحالف

المساهمات : 21

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالخميس يوليو 30, 2009 12:33 pm

عطوهم فرصه**
sayfe
مشرف قسم المساعدة في التحالف
مشرف قسم المساعدة في التحالف
sayfe

المساهمات : 31

مُساهمةموضوع: رد: الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟   الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟ Emptyالخميس يوليو 30, 2009 1:30 pm

يا شباب معكم حق هيا لتقسيم الدعاوي

الــــي متى ونحن فى هذه الحالـــة !!!!؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1